JEDNO ŘEŠENÍ. NEKONEČNO VARIANT.
OMNIONE založeno na open-source frameworku nabitém špičkovými technologiemi, který je rozvíjen komunitou vývojářů po celém světě. OMNIONE obsahuje dovyvinuté rozšiřující moduly pro účely českého trhu, propojení na námi podporované informační systémy. Díky tomuto konceptu se výrazně snižuje investice na pořízení licencí systému.
B2C platforma
Prodávejte vaše produkty online a nabídněte zákazníkům ten pravý nákupní zážitek. Propojte nákupní kanály online prodeje a prodejen. Umožněte zákazníkovi vyhledat online a zboží vyzvednout na prodejně či odběrném místu. Umožněte přístup do loyalty programů a online zákaznického účtu. Dodejte Vašemu zákaznickému servisu či retail teamu informace, které potřebuje k provedení end-to-end nákupu se zákazníkem.
B2B platforma
Věděli jste, že přes 90% společností v B2B preferuje nakupování online s self-servis nákup a získáním online informací o zakázce? Proces nakupování se liší od maloobchodu, ale musí poskytnout dobrou nákupní zkušenost. Jste schopni toto splnit? Propojte s informačním systémem společnosti a zajistěte tak automatizaci nákupních procesů či poskytování informací o zakázce vašim zákazníkům.
Prodej v zahraničí a regionech
OMNIONE standardně podporuje jazykové mutace, měny či provoz na národních doménách daného regionu. Podporuje prodej do zahraničí a regionů. Nabízí vyřešenou legislativu daňových sazeb v rámci EU a zemí mimo EU. Objednávky jsou pak do informačního systému ukládány podle nastaveného workflow.
Integrace s Heliosem
Pro zajištění automatizace je možno OMNIONE propojit s informačním systémem společnosti. Realizovali jsme řadu propojení s informačními systémy Helios Inuvio či propojení na datové middleware, externí dodavatele digitálního obsahu.
Oddělené zákaznické úpravy
Oddělitelnost designu a zákaznických modifikací od standardní verze OMNIONE je důležitou koncepcí. Modularita zajistí možnost aktualizace základní aplikace či využívaných modulů bez narušení funkčnosti. Zajistí také možnost využívání nově vyvinutých modulů, které se vám budou hodit.
Individuání design
Zaujměte obsahem, stylem a propracovaným UX. OMNIONE nabízí šablonovací systém. Každé řešení eshopu tak může vypadat naprosto jinak v závislosti na B2C / B2B a branži. Začleňte eshop do vaši firemní identity.
BLUE PRINT zajistí rychlou implementaci
BLUE PRINT neboli předpřipravené řešení pro danou branži vám umožní rychlou implementaci a nízké vstupní náklady na pořízení OMNIONE. BLUEPRINT nyní využíváme pouze v B2B a jsou k dispozici pro módu, hračky, elektroniku a obecný BLUEPRINT.
PŘEHLED FUNKCIONALIT
PRODUKTY
- Vlastnosti
- Produktové štítky
- Varianty zboží
- Dokumenty ke stažení
- Hlavní a vedlejší produktové obrázky
- Doporučené zboží a cross-selling
- Naposledy prohlížené produkty
- Možnost zobrazení vybraných produktů na hlavní straně
- Zakoupení zboží „na objednávku“
- Dárky ke zboží
- Recenze a hodnocení
- Otázky a odpovědi
- Porovnávač zboží
- Oblíbené produkty
- Videa z youtube v galerii
INTEGRACE S HELIOS INUVIO
- Kmenové karty
- Došlé objednávky
- Cenové úrovně
- Návazné skupiny
- Střediska
- Externí sklady
- Online zákazník
- Organizace a kontaktní osoby
- Automatizované procesy
- Objednávkové stavy včetně možnosti nastavení vlastního workflow
- Kompletní správa produktů a zákazníků v Helios INUVIO
- Nástavba RedengeKIT
SKLADY A PRODEJNY
- Možnost nastavení více skladů pro e-shop
- Správa prodejen
- Dostupnost zboží na prodejně
- Zobrazení prodejen na mapy.cz s vlastními ikonami a textacemi
- Detail a výpis prodejen na frontendu
- Dohledání nejbližší prodejny dle zadaného města, PSČ
- Předpřipravené workflow pro odbavení objednávky prodejnou
- Konfigurace textací pro skladové dostupnosti
OBJEDNÁVKOVÝ PROCES
- 4krokový objednávkový proces – košík, doprava a platba, dodací údaje a shrnutí objednávky
- Doprava zdarma
- Slevové kupóny
- Objednávkové stavy – včetně automatizovaného zasílání informací o změně objednávkového stavu
- ARES – předvyplnění údajů
- Hodnocení objednávek – skrze interní dotazník
MARKETING
- Důraz na SEO optimalizace
- Sběr emailů a přihlášení k odběru newsletterů
- Produktové feedy (google, heuréka, zboží)
- Google analytics
- GTM datalayer
- Správa článků pro podporu SEO
- Možnost vložení vlastních skriptů – chatovací bot, widget pro Ověřeno zákazníky, apod..
- Heuréka ověřeno
- Přepis URL pro „nice URL“
KATEGORIZACE A NAVIGACE
- Správa kategorií – popisy, obrázky, apod..
- Vyhledávání s našeptávačem
- Konfigurace filtrů v závislosti na kategorii
- Zobrazení TOP produktu v kategorii
- Stránky výrobců
- Řazení v kategoriích – nejlevnější, nejdražší, nejprodávanější, podle hodnocení, oblíbené
CENOTVORBA
- Zákaznické ceníky
- Cenové úrovně
- Sazby DPH
- Podpora více měn
- Přeshraniční platby bez DPH pro neplánce daně (ověření přes VIES)
- Možnost nastavení platnosti ceny od-do
DOPRAVY A PLATBY
- Konfigurace plateb – PayU, dobírka, klasický převod, online platební tlačítka, apod..
- Konfigurace doprav – DPD Pickup, osobní odběry na prodejnách, zaslání kurýrem na adresu, apod..
- Libovolné kombinace doprav a plateb
PRÁCE S OBSAHEM
- CMS
- Správa menu a kategorií
- Podpora kategorizace do libovolné úrovně
- Editace bannerů s možností rotace
- Správa TOP kategorií na hlavní straně
- Počítané „Důvody k nákupu“
- Reklamační formulář
- Formulář pro odstoupení od smlouvy
ZÁKAZNICKÝ ÚČET
- Registrace a přihlášení
- Zákaznická sekce
- Možnost více dodacích adres
- V souladu s GDPR
- B2B i B2C platforma
- Zákaznické recenze
- Historie objednávek z více prodejních kanálů
ADMINISTRACE A LOKALIZACE
- Podpora více jazyků
- Podpora více měn
- Podpora více pater a domén
- Přehled logů
IMPLEMENTACE
NASTARTUJTE VÁŠ PROJEKT PODLE NOVÝCH TRENDŮ A AGILNĚ
Aplikujeme nové trendové postupy ve vývoji řešení, kdy se zákazník stává součástí teamu, může aktivně ovlivňovat a měnit rozsah implementace a dynamicky řídit rozpočet projektu včetně nutného kontrolingu.
-
2 denní workshop
Po realizaci workshopu vznikne studie proveditelnosti, která indikuje základní oblasti implementace a také cenovou indikaci od-do na základě našeho odhadu a zkušeností z podobných projektů. Výstup je dodán zpravidla do 1 týdne.
-
Předimplementační analýza
Následuje objednávka předimplementační analýzy jejíž součástí je i drátěný model v rozsahu hlavních nosných stran (cca 10 stránek). Součástí analýzy je nadefinována Etapa 1. Etapa 1 znamená minimalistické požadavky na eshop (must have), aby mohl být spuštěn pro zákazníky.
-
Podpis smluv a start projektu
Pokračuje podpis smluv pro ETAPU 1 a start projektu. Je nastavena komunikační matice mezi objednatelem a Redenge. Všechny tyto nutné implementační práce jsou začleněny do tzv. projektového backlogu a postupně seskupovány do SPRINTŮ.
-
Etapa 2
Další požadavky na eshop, které nejsou nezbytně nutné tzv. ETAPA 2 (NICE TO HAVE) jsou realizovány po úspěšném spuštění 1 ETAPY.