Vaši zákazníci jsou propojeni, vaše prodejny a web musí být také….

Omnichannel koncepce zajišťuje propojení jednotlivých nákupních kanálů a jejich vzájemnou kombinaci v rámci nákupního procesu.

Vylepšete váš business model a zvyšte prodeje

Redenge eCommerce ENTERPRISE plně podporuje OMNICHANNEL v maloobchodu a stává se u řady předních obchodníků součástí eco systému . Klade důraz na širší využití personifikace, kombinaci nákupních kanálů a zákaznických věrnostních programů včetně mobilních technologií.

Společná zákaznická databáze v rámci celého eco systému. Zákazník, který provede registraci například na webu je identifikován na prodejně a opačně. Rozpracovanou registraci na prodejně může zákazník dokončit v eCommerce. Přihlášení v eCommerce může být pomocí klubové karty vydané prodejnou.

Podpora prodejen v eCommerce. Informace o skladové dostupnosti zvoleného artiklu (včetně například barvy či velikosti) na vybrané prodejně. Zobrazení nejbližší prodejny, zobrazení informací o prodejně.

Kombinace nákupních kanálů umožní zákazníkovi na webu zboží objednat a zaslat přepravní službou, zarezervovat na prodejně, nakoupit a zvolit osobní odběr na prodejně, objednávky rozdělit a řadu dalších procesů, které mohou mít dopad na logistické procesy celého eco systému.

Zákazník získává stejné výhody, promoční akce nezávisle na místě prodeje (eCommerce/Prodejna).

Objednávky a jejich kompletní odbavení je řízeno vždy z centrálního nařízeného systému. Klient je informován o stavu objednávky automaticky.

Omnichannel – Zákazník je pouze jeden a využívá různé nákupní kanály

Zvyšte prodej integrací Omnichannel

Zkušení američtí obchodníci vidí, jak se mění úloha prodejny v čase v důsledku nástupu eCommerce. Dle jejich názoru tato změny přinese nové sortimenty na prodejnách, efektivnější práci se skladovými zásobami a vyšší znalosti prodejního personálu, jejich schopnost aktivně a odborně poradit zákazníkovi.

Studie LCP Consulting, UK

Pomáháme našim klientům: