eCommerce jako součást firemního eco systému nastartuje váš business

Redenge eCommerce ENTERPRISE je robustní řešení, které může být flexibilně uzpůsobeno potřebám vašich zákazníků. Zákazníci očekávají vyjimečné nákupní zkušenosti, nezávisle na tom, jaký nákupní kanál použili. Tato platforma je vhodná pro střední a větší společnosti, které potřebují stabilní webové řešení pro internetový prodej, prezentaci produktů na internetu či pro zkvalitnění nabízených služeb pro své zákazníky. eCommerce ENTERPRISE vám pomůže nejenom efektivně prodávat, ale i  nastavit procesy internetového obchodování.

Všechny nástroje, které budete potřebovat

Redenge eCommerce ENTERPRISE nabízí řadů modulů, které jsou nadále rozvíjeny. V platformě naleznete moduly logistiky, marketingu, podpory mezinárodního business, online platební metody či integrační rozhraní pro propojení na externí systémy, informační systémy, POS.

Marketingově zaměřené nástroje crossselling, vouchery, promoce, hodnocení, podpora agregátorů zboží, hotspot banery a řada dalších.

Redenge Interface API umožní integraci s informačním systémem společnosti, middleware či dalšími systém 3. stran. Propojení je možné v oblastech artiklů, skladů, prodejen, cen, zákazníků, objednávek

Více webových aplikací pod jednou platformou. eCommerce ENTERPRISE umožní provoz více eCommerce (frontend) na společné platformě. Získáte výhodu jednotné  datové základny a minimalizujete investice spojené s dalším růstem.

Zvyšte aktivitu vaší značky díky SEO friendly technologii (podpoře viditelnosti ve vyhledávačích), propojení na sociální sítě či využitím emailing nástroje Retail emailing.

Omnichannel – Zákazník je pouze jeden a využívá různé nákupní kanály

V retail branži Vám Redenge eCommerce ENTERPRISE nabídne  aktivní zapojení prodejen do prodejního procesu. Zákazník může jednotlivé prodejní kanály kombinovat a využívat k tomu různé zařízení. OMNICHANNEL  přístup umožní zákazníkovi vytvořit objednávku na webu pomocí chytrého telefonu a zboží si vyzvednout či rezervovat na prodejně. Zákazník, který se zaregistruje  na internetu bude znám prodejci v kamenném obchodě. Zákazník, který se zaregistruje v prodejně může dokončit a doplnit registraci například doma. Získává také stejné výhody (promoční akce) při nákupu na internetu či nákupu v prodejně, včetně jednotného věrnostního systému.

Skvělý zážitek z nakupování  zvýší konverze a zisk

Vyspělý interní seach engine, který umožní eliminovat překlepy zadané zákazníkem. Nabídka doporučených výrazů pro zákazníka při negativním výsledku vyhledávání. Propracovaná navigace a průchod nákupním košíkem. Promoční akce či cross selling. Obohacený popis souborů a o hi-res obrázky či videa. Flexibilní využítí content management  systému pro obsahovou správu. Vše se zaměřením na vaši cílovou skupinu.

Redenge eCommerce vám přináší nelimitovanou expanzi

Implementace v rozsahu desítek tisíc SKU, tisíc objednávek denně, optimalizováno na vysokou návštěvnost. Platforma podporuje multijazykovost, multiměnovost, v možností provozu na vlastních národních doménách vám umožní expandovat na zahraniční trhy.

Grafický vzhled dle potřeb vašich klientů

Grafický vzhled je vytvořen na míru potřebám cílové skupině či dle corporátní identity. Podporujeme moderní technologie RWD (Responsive web design). Tato technologie umožňuje přizpůsobení zobrazení webu cílovému zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.).

V Redenge věříme, že v blízké budoucnosti budou lidé procházet weby a nakupovat na chytrých televizích ovládaných gesty, z pohodlí svého obývacího pokoje, a tudíž je nutné počítat s přizpůsobivým designem také směrem k velkým zobrazovacím plochám jako jsou televizory.

Hledáte profesionální eCommerce platformu a zkušený implementační team?

200 firem zvolilo Redenge eCommerce, včetně velkých společností na českém trhu.

  • Průměrná doba realizace – U standardních realizací je průměrná doba implementace 2-6 měsíců.
  • Implementační team – V průběhu implementace budete spolupracovat s naším teamem, který s vámi bude  i nadále při dalším růstu po úspěšné implementaci.
  • Helpdesk – O standardní dohled a zajištění bezproblémového chodu se stará helpdesk.

Pomáháme našim klientům: